POSTANOWIENIA OGÓLNE

EU to sklep internetowy prowadzony przez Alum online s.r.o. z siedzibą w Pradze, Rybná 716/24, 110 00 Praga. NUMER VAT: CZ0766112.  
Niniejszy Regulamin określa zasady działania Sklepu Internetowego i skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców, tj. osób fizycznych, osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonujących czynności prawnej związanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.  
Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową na rzecz Klientów.  
Korzystanie z usług Sklepu Internetowego jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.  
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Sklepu Internetowego, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także stosownie do możliwości technicznych.  
Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:  

- Towar - rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży.  
- Umowa Sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.  
- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub telefonicznie.  
- Dzień roboczy - jeden dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  
- Formularz Rejestracji - formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.  
- Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towaru do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.  
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  
- Konto - oznacza indywidualny dla każdego Usługobiorcy panel, uruchomiony na jego rzecz przez Usługodawcę, po dokonaniu przez Usługobiorcę rejestracji i zawarciu umowy o prowadzenie Konta.  
- Regulamin - niniejszy regulamin sklepu internetowego.  
- Sklep Internetowy - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: b2bhurtownia.pl.  
- Sprzedawca, Usługodawca - Alum online s.r.o. z siedzibą w Pradze, Rybná 716/24, 110 00 Praga. NUMER VAT: CZ0766112.

Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu Internetowego nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży.  
Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, a także do wzorców, formularzy, logotypów i zdjęć zamieszczanych na stronie Sklepu Internetowego (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych w Sklepie Internetowym w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Usługodawcy.

ZAMÓWIENIA

Klient może składać Zamówienie na wybrane Towary w Sklepie Internetowym lub telefonicznie. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z treścią Potwierdzenie przyjęcia zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 11 poniżej.  
W celu zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym należy wybrać Produkt dostępny w Sklepie Internetowym i złożyć Zamówienie, podejmując kolejne kroki techniczne w oparciu o wyświetlane w Sklepie Internetowym informacje.  
Złożenie Zamówienia jest możliwe po zaakceptowaniu Regulaminu oraz Polityki Prywatności.  
Informacje o dostępności Produktu są zawsze podane obok Produktu lub w trakcie kontaktu z Klientem.  
Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, np. za pośrednictwem e-maila lub SMS-a.  
Zamówienie zostanie zrealizowane, z zastrzeżeniem dostępności Towarów. W przypadku braku dostępności Towarów, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację Zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej realizacji lub o anulowanie Zamówienia z powodu trwałego braku Towarów.  
Sprzedawca wystawia faktury w Sklepie Internetowym w tradycyjnej formie papierowej lub w formie elektronicznej w formacie PDF. Sprzedawca wysyła fakturę elektroniczną do Klienta na adres e-mail podany w Sklepie Internetowym, w ciągu 7 dni od daty wydania Towarów lub w formie papierowej wraz z Towarami.  
Zamówienia są realizowane w kolejności ich składania, aż do wyczerpania zapasów.  
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia niezrealizowane z przyczyn technicznych (awarie systemów, sieci itp.), jednak po zidentyfikowaniu błędu podejmie wszelkie starania, aby go naprawić.  
Warunkiem realizacji Zamówienia jest obecność towaru w magazynie i/lub u dostawców Sprzedawcy.  
Klient składający zamówienie telefonicznie korzysta z numeru telefonu podanego przez Usługodawcę na stronie Sklepu Internetowego. Składając zamówienie telefonicznie, Klient podaje Usługodawcy nazwę Towaru spośród Towarów wyświetlanych na Stronie Sklepu oraz ilość Towarów, które chce zamówić. Następnie, po wypełnieniu całego Zamówienia, Klient określa sposób i adres dostawy oraz metodę płatności, a także podaje swój adres e-mail w celu potwierdzenia Zamówienia. Za każdym razem, gdy Klient składa Zamówienie telefonicznie, jest informowany o danych Sprzedawcy, z którym zostanie zawarta Umowa Sprzedaży, o całkowitej cenie wybranego Towaru oraz całkowitym koszcie wybranej metody dostawy, a także o wszystkich dodatkowych kosztach, które jest zobowiązany ponieść w związku z Umową Sprzedaży. Zamówienie składane jest w czasie rzeczywistym, tj. w trakcie rozmowy telefonicznej. W tym momencie zawierana jest Umowa Sprzedaży.

III. SPOSÓB I TERMIN PŁATNOŚCI CENY

Sklep internetowy podaje zarówno ceny netto, jak i brutto (zawierające VAT). Cena podana w Sklepie Internetowym nie zawiera VAT, jeśli umowa sprzedaży podlega mechanizmowi odwrotnego obciążenia VAT; w takim przypadku Klient jest zobowiązany do rozliczenia VAT na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa.  
Cena podana dla każdego produktu jest wiążąca od momentu złożenia Zamówienia przez Klienta.  
Sklep internetowy udostępnia Klientowi następujące metody płatności:

3a. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.  
3b. Płatność przelewem bankowym na konto bankowe Sprzedawcy, odpowiednie dla waluty, w której nabywca otrzymał proformę. Numery kont (PLN, EUR, CZK) znajdują się na proformie wysłanej drogą elektroniczną z adresu info@b2bwholesale.eu.  
Klient, który wybrał płatność w sposób, o którym mowa w pkt 3b powyżej, jest zobowiązany do dokon

ania płatności w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty otrzymania proformy.  
W przypadku braku płatności w terminie, o którym mowa w pkt 4 powyżej, Sprzedawca anuluje zamówienie złożone przez Klienta.

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY I ODBIORU PRODUKTU

Sprzedawca dostarcza Towary także poza terytorium Czech - koszty ustalane są na podstawie cennika przesyłek międzynarodowych. Całkowity koszt dostawy zostanie wskazany po złożeniu Zamówienia w proformie wysłanej przez naszego pracownika z adresu e-mail info@b2bwholesale.eu.  
Odbiór osobisty Towarów przez Klienta jest bezpłatny.  
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące metody dostawy lub odbioru Towarów:

- Usługa kurierska,  
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Nám. Karla IV 200, 27601 Mělník CZ - w Dni Robocze od 07:00 do 15:00.

Produkt zostanie dostarczony Klientowi w ciągu 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie Towarów lub podczas składania Zamówienia określono krótszy termin. W przypadku Zamówienia Towarów o różnych terminach dostawy, termin dostawy jest najdłuższy określony termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Początek okresu dostawy Towarów do Klienta liczony jest w następujący sposób:  
- jeśli Klient wybiera metodę płatności przelewem bankowym, płatnością elektroniczną lub kartą płatniczą - od daty uznania rachunku bankowego lub rozliczeniowego Sprzedawcy;  
- w przypadku, gdy Klient wybiera metodę płatności za pobraniem - od daty zawarcia Umowy Sprzedaży.  

W przypadku, gdy Klient wybiera odbiór osobisty Towarów, Towary będą gotowe do odbioru przez Klienta w ciągu 7 Dni Roboczych od daty zawarcia Umowy Sprzedaży, chyba że w opisie danego Towaru lub podczas składania Zamówienia określono krótszy termin. W przypadku Towarów o różnych terminach gotowości do odbioru, termin gotowości do odbioru jest najdłuższy określony termin, który jednak nie może przekroczyć 7 Dni Roboczych. Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę o gotowości Towarów do odbioru. Początek okresu gotowości Towarów do odbioru przez Klienta liczony jest w następujący sposób:  
- jeśli Klient wybiera metodę płatności przelewem bankowym, płatnością elektroniczną lub kartą płatniczą - od daty uznania rachunku bankowego lub rozliczeniowego Sprzedawcy;  
- jeśli Klient wybiera płatność za pobraniem - od daty zawarcia Umowy Sprzedaży.

GWARANCJA

Sprzedawca zapewnia dostawę Towarów wolnych od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeśli Towary mają wadę fizyczną lub prawną (gwarancja).  
Jeśli Towary mają wadę, Klient może złożyć reklamację u Sprzedawcy na podstawie gwarancji za wady.  
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od daty wydania rzeczy kupującemu.  
W sprzedaży między przedsiębiorcami, kupujący traci swoje prawa z tytułu gwarancji, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób zwyczajowy przyjęty dla takich rzeczy i nie zawiadomił sprzedawcy o wadzie niezwłocznie, a jeśli wada ujawniła się dopiero później - jeśli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  
W celu złożenia reklamacji, Klient powinien wypełnić odpowiedni formularz na stronie Sklepu Internetowego, wysłać informację o tym fakcie listownie lub za pośrednictwem e-maila na adres info@b2bwholesale.eu lub skontaktować się telefonicznie ze Sprzedawcą w tej sprawie. Zgłoszenie powinno określać wadę, którą Klient uważa, że Towary mają, i, jeśli to możliwe, udokumentować tę wadę. W ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia, Sprzedawca odpowie na zgłoszenie i, jeśli zgłoszenie jest uzasadnione, podejmie działania w celu usunięcia stwierdzonej wady.  
Transport towarów reklamowanych na podstawie gwarancji odbywa się na koszt Sprzedawcy za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranej przez niego, chyba że Sprzedawca poinformuje, że towary zostaną odebrane przez niego lub osobę przez niego upoważnioną. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.  
Sklep nie odpowiada za braki ilościowe lub nadmiary ilościowe dostarczonych Towarów w opakowaniach oryginalnie zamkniętych w Chinach oraz nieopakowanych i nieotwieranych przez Sklep. W tym zakresie odpowiedzialność Sklepu z tytułu gwarancji za wady jest wyłączona.  
Reklamacje dotyczące dostarczonych towarów (ilości i stanu produktów) można składać w ciągu 48 godzin od otrzymania przesyłki.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

Usługodawca świadczy na rzecz Klientów bezpłatne usługi elektroniczne: zarządzanie Kontem, formularz zamówienia, formularz kontaktowy i Newsletter.  
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyboru i zmiany rodzaju, formy, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.  
Usługa zarządzania Kontem - korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu przez usługobiorcę dwóch kolejnych kroków - (1) wypełnienie Formularza Rejestracji, (2) kliknięcie pola "Zarejestruj konto". W Formularzu Rejestracji konieczne jest podanie przez usługobiorcę następujących danych: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, numer identyfikacji podatkowej oraz hasło.  
Usługa Konta świadczona jest bezpłatnie przez czas nieokreślony. Usługobiorca może w każdej chwili i bez podania przyczyny usunąć Konto (zrezygnować z Konta), wysyłając odpowiednie żądanie do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem e-maila na adres info@b2bwholesale.eu lub pisemnie na adres: Nám. Karla IV 200, 27601 Mělník, Czechy.  
Formularz zamówienia - korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy Klient doda pierwszy Produkt do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Zamówienie zostaje złożone po wypełnieniu przez Klienta dwóch kolejnych kroków - (1) wypełnienie Formularza Zamówienia i (2) kliknięcie przycisku "Potwierdź zamówienie" na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia - do tego momentu Klient może modyfikować wprowadzone dane (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami i informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miasto, kraj), adres e-mail, numer telefonu kontaktowego, numer identyfikacji podatkowej oraz dane dotyczące Umowy Sprzedaży: Produkt(y), ilość Produktów, miejsce i sposób dostawy Produktów, metoda płatności.  
Usługa Formularza Zamów

ienia świadczona jest bezpłatnie i ma charakter jednorazowy, kończy się z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem lub z chwilą zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez usługobiorcę.  
Usługa Formularza Kontaktowego polega na wysłaniu wiadomości do Usługodawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie Sklepu.  
Rezygnacja z bezpłatnej usługi Formularza Kontaktowego jest możliwa w każdym momencie i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Usługodawcy.  
Newsletter - korzystanie z Newslettera jest możliwe po podaniu w zakładce "Newsletter" widocznej na stronie Sklepu Internetowego imienia i adresu e-mail, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera oraz kliknięciu pola "Zapisz się", a następnie potwierdzeniu zamiaru subskrypcji Newslettera poprzez kliknięcie w link potwierdzający wysłany automatycznie na podany adres e-mail. Można także zapisać się na Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru podczas zakładania Konta - z chwilą założenia Konta usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.  
Usługa elektroniczna Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez czas nieokreślony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, zrezygnować z Newslettera, wysyłając odpowiednie żądanie do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem e-maila na adres info@b2bwholesale.eu lub pisemnie na adres: Hangarowa 15, 59-220 Legnica.  
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym używanym przez Usługodawcę: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox wersja 17.0 i wyższa lub Internet Explorer wersja 10.0 i wyższa, Opera wersja 12.0 i wyższa, Google Chrome wersja 23.0 i wyższa, Safari wersja 5.0 i wyższa, Microsoft Edge wersja 25.10586.0.0 i wyższa; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie obsługi plików cookies oraz obsługi JavaScript w przeglądarce internetowej.  
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem poszanowania dóbr osobistych, praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcy zabrania się dostarczania treści o charakterze bezprawnym.  
Usługodawca ma prawo zablokować dostęp do Konta i bezpłatnych usług, jeśli Klient działa na szkodę Usługodawcy lub Sprzedawcy. Działanie może polegać w szczególności na naruszeniu przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także gdy blokada dostępu do Konta i bezpłatnych usług jest uzasadniona względami bezpieczeństwa - w szczególności: Klient naruszający zabezpieczenia strony Sklepu lub podejmujący inne działania hakerskie. Blokada dostępu do Konta i bezpłatnych usług z wyżej wymienionych powodów trwa przez okres niezbędny do rozwiązania problemu będącego podstawą blokady dostępu do Konta i bezpłatnych usług. Usługodawca powiadamia Klienta o blokadzie dostępu do Konta i bezpłatnych usług drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w Formularzu Rejestracji.

VIII. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ I REKLAMACJE

Zarówno Klient, jak i Usługodawca mogą wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdej chwili i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem powyższej umowy i postanowień poniżej.  
Klient, który dokonał rejestracji, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, wysyłając Usługodawcy odpowiednie oświadczenie woli, korzystając z dowolnego środka komunikacji na odległość, który umożliwia Usługodawcy zapoznanie się z oświadczeniem woli Klienta.  
Usługodawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, wysyłając Klientowi odpowiednie oświadczenie woli na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji.  
Klient może złożyć reklamację do Usługodawcy w związku z korzystaniem z bezpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej. W reklamacji Klient powinien podać opis problemu. Usługodawca niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni, rozpatruje reklamację i udziela Klientowi odpowiedzi.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sprzedawca ma prawo do ograniczenia dostępnych metod płatności, w tym wymagania przedpłaty w całości lub w części, niezależnie od wybranej przez Klienta metody płatności i faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.  
Z chwilą wydania Towaru przez Sprzedawcę przewoźnikowi, korzyści i ciężary związane z Towarem oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta. W takim przypadku Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, wadę lub uszkodzenie Towaru powstałe od momentu jego przyjęcia do transportu do chwili jego dostarczenia Klientowi oraz za opóźnienia w przewozie przesyłki.  
Odpowiedzialność Usługodawcy lub Sprzedawcy wobec usługobiorcy lub Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak i za wszystkie roszczenia łącznie - do wysokości ceny zapłaconej oraz kosztów dostawy wynikających z Umowy Sprzedaży, ale nie więcej niż do pięciuset złotych. Usługodawca lub Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec usługobiorcy lub Klienta wyłącznie w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści w stosunku do usługobiorcy lub Klienta.  
Wszelkie spory powstałe między Sprzedawcą lub Usługodawcą a Klientem lub Usługobiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy lub Usługodawcy.  
Treść niniejszego Regulaminu może być utrwalona poprzez drukowanie, zapisywanie na nośniku lub pobieranie w dowolnym czasie ze strony Sklepu.  
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawarte przed datą wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na stronie Sklepu Internetowego. Usługodawca poinformuje Klienta 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości e-mail. Jeśli Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu, zobowiązany jest poinformować o tym Usługodawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami pkt 8 Regulaminu.